Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki ...

piątek, 4 marca 2011

Witam

Hmm... co by tu napisać.. wiem, że znowu dłuższy czas mnie nie było ale brak wolnego czasu nie pozwolił się tu pojawić ;) w końcu czego można oczekiwać po szkole plastycznej ;)

Ostatnio nic szczególnego się nie dzieje prócz tego że przeszłam już z metaloplastyki na jubilerstwo. Bardzo mi się tam podoba i nawet zostałam pochwalona za projekty i nazwana jubilerką xD Nie ukrywam że było to miłe uczucie ;)xD Ale to mało ważne :)

Mam kilka nowych prac ale niestety nie mam okazji zrobienia zdjęcia ale jeśli tylko będę je miała to od razu pokażę tutaj.

Powoli szykujemy się na Nikisz-For. Tym razem tematem jest Kuba, jednak jeszcze nie wiemy co będziemy robić :)

W maju jadę z klasą na tygodniowy plener w Pieniny, już nie umiem się doczekać ;)

I to chyba na razie tyle. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz