Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki ...

sobota, 7 stycznia 2012

Witam!

O kurcze.. pół roku mnie tu nie było 0.O

No niestety naprawde nie mam czasu wolnego, a jak juz sie znajdzie to przyznam się bez bicia, że najzwyczajniej zapominam ze posiadam coś takiego jak ta strona ;D

A więc wracając do tematu przewodniego mojego bloga, to od zaczęcia roku szkolnego cały czas robię jakies prace do szkoły lub sie uczę. Szczerze to myślałam, ze w tym roku będzie łatwiej niz w tamtym.. ale jednak myliłam się - jest gorzej. Jest więcej nauki, nauczyciele coraz więcej wymagają i trudno jest nadązyć ze wszystkim. Ale trzeba sobie jakoś radzić. Mam czasem chwile załamania, kiedy zbyt duzo rzeczy się komplikuje, gdy jest duzo do roboty a bardzo mało czasu.. wtedy musze wybierać co robić a co odpuścić. Nie jest to proste.

Jeśli chodzi o lekcje rysunku i malarstwa to tez nie jest za wesoło. Jest okropnie dużo pracy, a brak czasu na wykonanie ich. Resztę na ten temat zatrzymam dla siebie (nie martwcie się, nie grozi mi wyrzucenie ze szkoły :P )

Zauwazam chyba takze u siebie spadek formy, nic nie wychodzi mi tak jak bym tego chcia. Slyszę to takze od paru osób, z kolei inni twierdzą ze to nie prawda, ze wcale gorzej mi nie idzie jednak osobiscie czuje sie zmęczona. Nadal kocham to co robie, kocham sztuke, jednak caly czas musze sie uczyć na zwykłe przedmioty, jestem zabiegana i brak mi czasu na malowanie dla samej siebie, tak dla relaksu.. mam nadzieję, ze niedlugo to się zmieni.

Poza szkolnymi obowiązkami musiałam znaleźć troche czasu na zrobienie prac na zamówienie. Zdjęcia znajdują w galerii.

Z takich ciekawszych rzeczy to w tym roku zaczęłam lekcje fotografii w szkole. Ponizej znajdują się zdjęcia z jedych z zajęć kiedy uczyliśmy się luminografii :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz