Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki ...

środa, 6 października 2010

....

Wiem... przez dłuższy czas nic nie pisałam bo niestety nie miałam czasu.. szkoła... zajęcia dodatkowe.. warsztaty...

Dzisiaj jednak nic nie napisze o nowych wydarzeniach i pracach bo zdarzyło się coś niespodziewanego... 

Zmarła bliska mi osoba... mimo że nie była moją rodziną, to traktowałam ją jak własną... Był to Pan Rysiek.. Bardzo dobry,  miły i ciepły człowiek.. Należał do Grupy Artystów Nieprofesjonalnych. Pan Rysiek niestety nie będzie już mógł spędzać z nami czasu.. Jest mi bardzo smutno i będzie mi Go brakować...

Mimo że już Go nie zobaczę  to zawsze będzie w mojej pamięci...


Msza Święta za ś.p. Ryszarda Olewińskiego zostanie odprawiona w piątek 8 października o godz. 18.00 w kościele pw Św. Augustyna w Świętochłowicach-Lipinach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz